fredag 8. oktober 2010

Tattovering:D

Ja, nå er det på tide å avdekke tattoveringen dere. Bildet er tatt med speilrefleks, så alle mine flaterende, røde pigmenter kommer til syne. "Fantastisk"!. Det er sikkert smart av meg å understreke dette...So, there you have it! Fin ja? Ja, det syns æ!

Sitter forøvrig på Smøla btw. Har gitt mamma en makeover. Hun ble kjempefin!!! Så nå skal hun investere i solpudder, napper og dekkstift:P
Må egentlig stikke tilbake til sofan nå. Har putta på 50 øre på Gunnar, så kjeften går i ett (intern spøk).
Kort oppsummert:
- flott bursdag
- fornøyd med tattovering
- hater utefag
- har gått på isbre
- har blakka meg på turutstyr
- gruer meg til eksamen
- gleder meg til ny Harry Potter-film
- ser fram til å chille på garasjen i morgen
- savner dritfylla
- koselig med høstferie og besøk av Charlotte
- har bestemt oss for Hawaii (feltarbeid)

1 kommentar:

  1. oi, sorry sæn kommentar. hærre, her masa e, å gi ingenting tebake! KUL TATTIS, KULA!!! håpa de va vondt :D NO SKA E TE OSLO Å SJÅ PÅ KJØTTET TE LADY GAGA! SNAKKES I NOVEMBER

    SvarSlett