tirsdag 10. februar 2009

Weekend syssel og unødvendig snarvei!

Nå var det visst bloggetid igjen gitt!
Har hatt en fantastisk koselig helg med avslapping, spilling av diverse spill, god mat, påskeegg og filmseing. Neste helg skal jeg, Hege og Solveig til Ålesund og shoppe. For da får vi stipend. FANTASTISK!

Monopolspilling på høyt nivå!


Må vel fortelle om min flaue (mildt sagt) episode på Statoil her på søndagen. Jeg, Hege og Solveig bestemte oss nemlig for at godteriinntaket måtte økes, og Statoil var målet. Etter at vi hadde vært inne og snopet oss, spør jeg Hege om hun kan låse opp bilen (det var jævlig kaldt ute). Hun triller diskret bort til meg og sier:"Æ beklager å mått si det, men du har eit svææært hull i boksa". Dermed bryter hun ut i ondskapsfull latter. Jeg kjenner etter og riktignok; jeg hadde et SVÆRT hull! Rett under ræva, på størrelse med en hestepenis i erigert tilstand! (yes, I said it)...

Det berømte hullet (snarvei)..





Sånn ellers føler jeg at jeg sitter i en i dyp grøft i bakken. Innerst i hjørnet av hullet er det noe eller noen. Jeg vet ikke helt hva slags vesen det er. Men jeg vet at det er ute etter å drepe meg. (les. vinterdepresjon)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar