onsdag 25. november 2009

Superstahhh!

"Jævlig bra innledning...."

I dag skulle jeg være flink og lese på matteeksamen, men det skjedde jo selvfølgelig ikke. I stedet har jeg travet gjennom sentrum med et tørkestativ under armen. Det gamle måtte gi etter for presset. Vi er vel på det tiende stativet eller noe sånt nå.. Men hva kan man forvente av ting man kjøper på Nille?

Er endelig ferdig med grunnskolepraksisdritten! Og da snakker jeg selvfølgelig om etterarbeidet, ikke selve praksisen. For den var ikke mindre enn fantastisk. Skal så absolutt gå for mastergrad! Hadde bare en uheldig episode hvor en elev ble drittsur på meg fordi han ikke fikk viljen sin. Men jeg tenkte; "Camilla, nå er du konsekvent for en gangs skyld!". Og det funket fint..

Ellers, så har Hilde vært på besøk. Det var koselig som alltid det. Spilte litt mer Rock Band enn det vi har godt av. Det er litt ille når man ser for seg gule streker når man lukker øynene om natta, og tenker; "ikke trykk for sent nå, du har en tendens til det!".

Gikk på skøyter når vi var i Kr. Det var gøy! Var også på besøk til Mona. Fikk gitaren hennes:) Så nå kunne jeg visst bare bruke den gamle som fyrved, i følge faren til Hege. Men tenk dere det; når jeg blir kjendis og skal på Skavlan, så kan det jo være litt nostalgisk å dra frem min første gitar fra Rema til hele 250 kroner. Eller?

Jeg ser at Solveig har pyntet til jul allerede. I like it! Har prøvd å alliere meg med flere nå om å sette opp juletreet på natta, slik at Hege ikke kan stoppe oss. Men av en eller annen grunn får jeg bare stygge blikk tilbake. Du vet; når folk får virkelig smale øyne og den ene siden av overleppa beveger seg oppover.. Ja, slik. Uhørt!

Ha! Det holdt jeg på å glemme; var på Sie Gubba konsert på Smøla. (Venter til du er ferdig å le) Eneste sangen jeg kjente igjen var "The River" og den er ikke engang deres..Men jo, det var faktisk veldig gøy. Møtte masse kjente fra barne -og ungdomsskolen. Dansa sving og smugdrakk sprit i skogen. Sånn det skal være! Og la oss ikke glemme at mamma klarte å kjøre seg fast i septiktanken, når hun skulle kjøre oss til vorspielet. Det var høydepunktet! Quote: " Kommer heile biln te å dætta neri? Æ e reidd".
Men det var også ganske genialt med hun som spydde på bussen hjem, og fikk applaus! Eller han som satt og ropte at han hadde lyst på "kottlætt å pøsj".

Men nå skal jeg se en episode av American Dad, som jeg sikkert ikke har sett hundre ganger før..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar