søndag 1. november 2009

Jag vil kjenna att jag lever!

Nei, nåh var det lenge siden sist! Jeg ser for meg at Ingvild bare sitter og gnir seg i hendene når hun ser dette innlegget. "Endelig, ENDELIG!", tenker hun. Jeg har ventet såååå lenge på å få høre hvordan det går med det fantastiske livet til den fantastiske Camilla! Men nok om Ingvild...



Jeg er ferdig med dramaeksamen!!! Fantastisk I tell you. Det finnes ikke en bedre følelse enn når man akkurat er ferdig med en drittoppgave. Bortsett fra en røyk etter et kraftig måltid. Ikke sant Solveig? (mitt mål for denne bloggen er å innkludere alle som leser den. Hvorfor? Jeg vet ikke..)



Jeg blir i et sært humør etter å ha skrevet en oppgave merker jeg. Godt det!

Vet du hva Hilde? Nå er det ikke lenge til jeg og Marit skal ha praksis. Jeg synes du kan komme til oss i helgen, så kan vi ta bussen sammen oppover igjen på søndag. Ja, det gjør vi! Drit i jobb og andre forpliktelser!



Nå kommer Hege rullende inn, knipser i fingrene og forlanger at vi skal røyke. Nå spør hun meg om hvem jeg skriver med. Jeg svarer ikke. Hun blir gretten! Jeg liker det!!!





Nå skal jeg tegne en episode fra virkeligheten:

1 kommentar:

  1. like at e e inkludert :) De e få ting så sle æn ræk ette ettj hæfti måltid, du he så rætt. Om alljt går ette plana, så kjæm e te volda den 27.nov. Da ska vi lag mang hæftie måltid å ræk ennjda hæftiar, glær mæ! Like å at du får Hege gretten, e sjer de færr me, e flire.

    Koz

    SvarSlett