mandag 18. mai 2009

She baaak dææææ!

Hello felons! Long time no see!

I går, 17 mai, våknet jeg av kanonskudd og fulle folk som sang "Fairytale". Ikke den beste måten å bli vekt på kanskje? Resten av dagen gikk med på å spise is og ordne dokumentasjoner i forming:S (jøss, den smilyen ble stygg gitt)...

Forrige helg var jeg i konfirmasjon til søstersen. Vurderte sterkt å stikke av med konvolutten med pengene i, men tenkte at det kanskje ikke var så lurt like vel. For da hadde jeg jo gått glipp av kakene, og det er ikke noe man tar så lett på! Eller hadde jeg det veldig koselig. Gøy å prate med Christina igjen. Vittig jente. Skjønner ikke hvor hun tar alt fra..

Var på Vengaboys konsert på fredag forresten. Det var helt jævlig! Altfor mange folk, dytting og gjentaking av sanger. Skuffa! Vorspielet var kos da. Solveig ble fantastisk full og knakk en solstol, for så å voldta meg. Takk SolFRID, takk!
Senere på kvelden stapp Anne Berit ett stykke skittent hairextention i trynet på meg, og påstod at det var mitt. Det var det heldigvis ikke...

Sånn helt på tampen vil jeg benytte anledningen til å skryte litt av meg selv (som vanlig). For hvem var det som fikk B på både pedagogikk og KRL? Jo, det var meg det (kjartan stemme)..

Og såååå litt bilder fra komfen:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar